Поділитися в соціальних мережах!

2010-11 н.р. Для першокурсників запроваджено спецкурс «Іван Огієнко і Кам’янець-Подільський університет», який викладає доцент Кучинська І.О. Під час його вивчення студенти знайомляться з постаттю І.І.Огієнка, – одного із засновників Державного Українського Університету в м. Кам’янці-Подільському, його першого ректора (1918 р.). Активізовано роботу з підготовки навчальних посібників з грифом Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України. Зокрема гриф міністерства отримали навчальні видання: Дуткевич Т.В., Максимчук Н.П. Психологія вищої школи (курс лекцій); Дуткевич Т.В. Дитяча психологія; Столяренко О.Б. Психологія особистості (курс лекцій та практикум); Савицька О.В. Етнопсихологія. Кафедра була одним з організаторів проведення двох науково-практичних заходів, а саме: Регіонального психолого-педагогічного семінару «Підготовка до проходження педагогічної практики в Міжнародному дитячому центрі «Артек»» та Першого Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології.  Пройшли планове наукове стажування доцент Федорчук В.М. (жовтень-грудень 2010 р., національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова,м. Київ); старший викл. Осика (Татаурова) Г.П. (Інститут педагогіки і психології професійної освіти, м. Київ, листопад 2010); асистент Білецька І.М. (лютий 2011 р., Хмельницький національний університет).

2011-2012 н.р. Видано 7 навчальних посібників, рекомендованих Міністерством освітиі науки, молоді та спорту України, та 8 навчальних та навчально-методичних праць з грифом університету. По кафедрі працює 15 проблемних груп (85 студентів). У структурі кафедри з жовтня 2012 року працює дві лабораторії: навчально-наукова лабораторія педагогіки і психології вищої школи (керівник ‒ кандидат психологічних наук, доцент Савицька О.В.) та лабораторія організаційної психології (керівник ‒ кандидат психологічних наук, доцент Сич В.М.). При кафедрі виконують наукові дослідження два аспіранти Вівчарюк В.В. та Євстафієва Л.М. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у 2011-2012 н.р. пройшли: Панчук Н.П. (жовтень-листопад 2011 р., наукове стажування у національному педагогічному університеті ім. М.П.Драгоманова, м. Київ); Дорофей С.В. (вересень-грудень 2011 р., стажування в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича); Куриця Д.І. (листопад 2011 р., наукове стажування в Інституті психології імені Г.С.Костюка АПН України, лабораторія організаційної психології, м.Київ); Кучинська І.О. (лютий 2012 р., наукове стажування в Інституті проблем виховання НАПН України, лабораторія морального та етичного виховання, м. Київ). Асистенти Толков О.С. та Грубі Т.В. захистили кандидатські дисертації. Кафедра продовжувала співпрацю із інститутом педагогіки Академії педагогіки спеціальної імені Марії Гжегожевської, м. Варшава, Польща.

2012-2013 н.р. Опубліковано навчальні посібники з грифом Міністерства: Дуткевич Т.В. Дитяча психологія; Столяренко О.Б. Психологія особистості (курс лекцій та практикум). Навчальні посібники, методичні рекомендації з грифом університету: Дуткевич Т.В, Володченко М.А. Cоціальна психологія (теоретичний курс); Татаурова-Осика Г.П. Теорія і практика професійного розвитку майбутніх педагогів. По кафедрі працює 8 проблемних груп (54 студенти). У структурі кафедри психології освіти працює навчально-наукова лабораторія педагогіки і психології вищої школи (завідувач Савицька О.В.), науково-дослідна лабораторія організаційної психології (завідувач Сич В.М.), навчально-наукова лабораторія психологічних тренінгів та консультування (Федорчук В.М.). Старщий викладач Скорич Л.П. є членом лабораторії психології навчання ім. О.М. Синиці Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Асистент Грубі Т.В. є членом лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та головою Хмельницького осередку всеукраїнської громадської організація «Асоціація екологічної допомоги». Доцент Сич В.М. бере участь у роботі наукової школи «Сучасні проблеми експериментальної психології». Асистент Татаурова-Осика Г.П. є членом науково-дослідної лабораторії профорієнтації та психології професійного розвитку Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. Доцент Кучинська І.О. захистила докторську дисертацію, асистенти Куриця А.І., Куриця Д.І., ст. викл. Столяренко О.Б. захистили кандидатські дисертації. Укладено угоду про співпрацю з кафедрою практичної психології Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка (жовтень 2012 р.) та з Республіканським вищим навчальним закладом «Кримський гуманітарний університет» (вересень 2012 р.).

2013-2014 н.р.  Здійснено набір на перший курс навчання за напрямом 0301 Соціально-політичні науки спеціальності 6.030103 «Практична психологія». Доцент Савицька О.В. здобула перемогу у факультетському етапі конкурсу Викладач 2013 року. Видано 2 навчальних посібники (рекомендовано МОНМСУ) і 1 методичні рекомендації. Доцент Савицька О.В. стала членом спеціалізованої вченої ради із захисту кандидатських дисертацій К 26.133.04 Київського університету імені Бориса Грінченка. Асистент Чайковська О.М. захистила кандидатську дисертацію. Старші викладачі С.В. Дорофей, Г.П. Осика-Татаурова, О.Б. Столяренко переведені на посаду доцента, асистенти Д.І. Куриця, О.С. Толков, Т.В. Грубі – старших викладачів.

2014-2015 н.р. На кафедрі психології освіти працювало 15 викладачів. Кафедра є випусковою для студентів 2-го курсу, що навчаються за напрямом 0301 Соціально-політичні науки спеціальності 6.030103 «Практична психологія». Дуткевич Т.В. отримала звання професора кафедри психології освіти. Асистенти Куриця А.І., Чайковська О.М. переведені на посаду старших викладачів. Видано 7 навчальних посібників і методичних рекомендацій: Дуткевич Т.В. Загальна психологія : теоретичний курс (рекомендовано МОНУ); Федорчук В.М. Прийоми і техніки психологічної допомоги: теорія і практика: семінар-практикум для практичних психологів; Федорчук В.М. Як стати психологом для себе; Столяренко О.Б. Зарубіжні теорії особистості; Панчук Н.П. Лабораторно-практичні заняття з основ психолого-педагогічної діагностики; Панчук Н.П. Основи психолого-педагогічної діагностики; Куриця Д.І., Карамушка Л.М., Левковець В.В., Альохіна О.І. Технологія психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до профілактики та подолання професійного стресу. У межах виконання плану навчально-наукової лабораторії педагогіки і психології вищої школи проведено регіональний науково-практичний семінар «Особистісно-професійний розвиток майбутнього фахівця в освітньому просторі вишу: проблеми та перспективи» (30 червня 2015 р.). (Координаційно-організаційну роботу здійснювала Савицька О.В.). Спільно з лабораторією організаційної психології Інституту психології АПНУ проведено ІІ Всеукраїнський конгрес з організаційної та економічної психології, 28–30 травня 2015 року, м. Кам’янець-Подільський.

2015-2016 н.р.  На кафедрі психології освіти працювало 12 викладачів. Видано навчальні посібники: Савицька О..В., Співак Л.М. Етнопсихологія (з грифом МОНУ), Сич В.М. Психологія управління; Чайковська О.М. Психологія підліткової конфліктності; Грубі Т.В. Практикум з соціальної психології; Куриця Д.І., Карамушка Л.М., Левковець В.В., Альохіна О.І. Технологія психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до профілактики та подолання професійного стресу. Кафедра була співорганізатором регіонального науково-практичного семінару, всеукраїнського освітнього проекту, регіональної та двох університетських науково-практичних конференцій. Доцент Савицька О.В.  працює  членом спеціалізованої Вченої ради К 26.133.04 із захисту кандидатських дисертацій 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Старший викладач Грубі Т.В. є членом лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та головою Хмельницького осередку всеукраїнської громадської організація «Асоціація екологічної допомоги». Доцент Сич В.М. бере участь у роботі наукової школи «Сучасні проблеми експериментальної психології». Дуткевич Т.В., Сич В.М., Куриця Д.І., Толков О.С., Грубі Т.В. є членами Української Асоціації організаційних психологів і психологів праці. Дуткевич Т.В. є членом Української Академії Акмеології.

2016-2017 р. На кафедрі психології освіти працювало 11 викладачів. Кафедра є випусковою для студентів 4-го курсу галузі знань 0301 Соціально-політичні науки за напрямом 6.030103 «Практична психологія»*. Курси англійської мови (рівень А1)   при лінгвістичному центрі університету пройшли доценти Н.П.Панчук, О.Б.Столяренко, О.В.Савицька.   На кафедрі працює 7 проблемних груп, до них залучено 46 студентів з 6 факультетів. У структурі кафедри психології освіти працює навчально-наукова лабораторія педагогіки і психології вищої школи (завідувач Савицька О.В.), науково-дослідна лабораторія організаційної психології (завідувач Сич В.М.). Доцент Сич В.М. бере участь у роботі наукової школи “Сучасні проблеми експериментальної психології”. Доцент Савицька О.В.  є членом спеціалізованої Вченої ради К 26.133.04 із захисту кандидатських дисертацій 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Доценти Дуткевич Т.В., Сич В.М., Грубі Т.В., Куриця Д.І., Толков О.С. у 2016 р. є членами Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці. Старший викуладач Грубі Т.В. є членом «School of social leader ship: школа соціального лідерства». Професор Дуткевич Т.В. є членом Української Академії Акмеології. Кафедра була організатором Всеукраїнського науково-практичного семінару «Психологічне забезпечення інноваційних технологій підготовки фахівців у освітньо-професійному просторі вишу» (19.05.2017 р., м. Кам’янець-Подільський). Викладачами кафедри підготовлено 60 публікацій.

2017-2018 н.р. На кафедрі психології освіти працювало 12 викладачів. Кафедра розробила освітньо-професійну програму «Практична психологія»  галузі знань 053 Психологія, що включена у Перелік освітніх ступенів та спеціальностей. Доцент О.В.Савицька  пройшла курси англійської мови лінгвістичному центрі університету (рівень А 2), а також польської  мови (рівень А1, А2), знання якої вдосконалила на мовних курсах у Лінгвістичному центрі Люблінського Католицького університету Іоанна Павла  ІІ   (рівень   В1).    Трьохмісячне наукове стажування та підвищення професійної кваліфікації пройшла доцент Савицька О.В. на кафедрі Публічного здоров’я Інституту наук про родину і соціальну працю  Люблінського Католицького університету Іоанна Павла  ІІ   (м. Люблін, Республіка Польща) (серпень-листопад 2017 р.). На кафедрі працює 8 проблемних груп, до них залучено 52 студентів з 6 факультетів. За результатами їх діяльності студентами опубліковано 26 наукових праць. У структурі кафедри психології освіти працює навчально-наукова лабораторія педагогіки і психології вищої школи (завідувач Савицька О.В.), науково-дослідна лабораторія організаційної психології (завідувач Сич В.М.). Доцент Сич В.М. бере участь у роботі наукової школи “Сучасні проблеми експериментальної психології”. За 2017-18 навчальний рік викладачі кафедри взяли участь у 23 науково-практичних конференціях та інших  наукових форумах (з них 7 міжнародних, 1 закордонна,  15 всеукраїнських та регіональних. Доцент Панчук Н.П. отримала 5 авторських свідоцтв на наукові твори. Доцент Савицька О.В.  є членом спеціалізованої Вченої ради К 26.133.04 із захисту кандидатських дисертацій 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Професор Дуткевич Т.В. є членом Української Академії Акмеології. Дуткевич Т.В.,  Куриця Д.І., Сич В.М., Толков О.С. у 2017-2018 рр. є членами Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці. Викладачами кафедри підготовлено 48 публікацій.

2018-2019 н. р. На кафедрі психології освіти працювало 8 викладачів. На основі Державного стандарту вищої освіти (наказ № 565 від 24.04.2019 р.) відкрито освітньо-професійну програму “Практична психологія” за спеціальністю 053 Психологія. Здійснено набір студентів на перший курс. При лінгвістичному центрі університету пройшли курси англійської мови доценти Н.П.Панчук (рівень А2) та О.В.Савицька   (рівень А 2.2-В1). Професор Дуткевич Т.В. та доцент Панчук Н.П.  пройшли трьохмісячне (10.09.-  30.11.2018 р.) закордонне стажування у Вищій школі суспільно-економічній (м. Пшеворськ, Республіка Польща) на тему «Сучасний університет в системі європейської освіти: методи навчання, науково-педагогічний розвиток, дистанційна освіта та інтернаціоналізація навчального процесу» («Modern University in the System of European Education»).   На кафедрі працює 8 проблемних груп, до них залучено 55 студентів. За результатами їх діяльності студентами опубліковано 36 наукових праць. У структурі кафедри психології освіти працює навчально-наукова лабораторія педагогіки і психології вищої школи (завідувач Савицька О.В.), науково-дослідна лабораторія організаційної психології (завідувач Сич В.М.). Доцент Сич В.М. бере участь у роботі наукової школи “Сучасні проблеми експериментальної психології”. Проводиться значна робота з інформатизації освітнього процесу: працює вебсторінка кафедри на вебсайті університету, навчально-методичні матеріали розміщуються на платформі модульного обʼєктно-орієнтованого навчального середовища (MOODLE), поповнюється навчальними і науковими виданнями репозитарій бібліотеки університету.. За 2018-19 навчальний рік викладачі кафедри взяли участь у 22 конференціях і семінарах різних рівнів (з них 11 міжнародних науково-практичних конференцій, у тому числі 1 закордонна, (м. Вроцлав, Республіка Польща). Кафедра виступила організатором круглого столу до 100-річчя Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка «Актуальні проблеми психологічного супроводу реформи освіти в Україні». Професор Т.В.Дуткевич була членом наукового і організаційного комітетів 4 конференцій, доцент Н.П.Панчук ­- 1. Доцент Савицька О.В.  є членом спеціалізованої Вченої ради К 26.133.04 із захисту кандидатських дисертацій 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Професор Дуткевич Т.В. є членом Української Академії Акмеології. Дуткевич Т.В.,  Сич В.М., Толков О.С. є членами Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці. Викладачами кафедри підготовлено 81 публікацій (з них 1 монографію, 6 навчальних посібників та методичних рекоменацій, 2 публікації у закордонних виданнях, 20 cтаттей у виданнях, що входять до науковометричних баз).

2019-2020 н.р. На кафедрі психології освіти працює 5 викладачів. Кафедра є  випусковою для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою “Практична психологія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія, здійснено другий набір студентів. Проведено моніторинг освітньо-професійної програми за участі стейкхолдерів (практичного психолога ДНЗ №19 Дорофєєвої К.І., здобувачів освіти на ОПП Кононученко Н., Тахтєєвої В.). Внесено ряд змін, що врахували пропозиції стейкхолдерів.  Доцент О.В.Савицька  пройшла  трьохмісячне наукове стажування  на кафедрі загальної психології Інституту психології  Люблінського Католицького університету Іоанна Павла  ІІ   (сертифікат  №KPO/4-1/2019) (серпень-жовтень 2019 р.), а також мовні курси з вивчення польської мови у Лінгвістичному центрі цього ж університету (м. Люблін, Республіка Польща).  На кафедрі працює 5 проблемних груп, до них залучено 38 студентів. У структурі кафедри психології освіти працює навчально-наукова лабораторія педагогіки і психології вищої школи (завідувач Савицька О.В.). Кафедра виступила організатором науково-практичної конференції з нагоди свого 30-річчя «Психологічне забезпечення інноваційних процесів в освітньо-професійному просторі закладу вищої освіти: сучасні реалії та перспективи». Видано збірник праць за матеріалами конференції. Доцент Савицька О.В.  є членом спеціалізованої Вченої ради К 26.133.04 із захисту кандидатських дисертацій 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Професор Дуткевич Т.В. є членом Української Академії Акмеології й Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці. Доцент Савицька О.В. є дійсним членом Україської асоціації дослідників освіти та Української асоціації психології освіти і розвитку.

2020-2021 н.р.  Діяльність кафедри відбувалась згідно до Перспективного плану заходів кафедри психології освіти з реалізації у 2020-2025 роках Стратегії розвитку Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на 2020-2030 роки. На кафедрі психології освіти працює 5 викладачів. Кафедра забезпечує підготовку фахівців за освітньо-професійною програмою “Практична психологія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія. За освітньо-професійною програмою «Практична психологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія навчаються студенти денної форми навчання першого (7 осіб) і другого (9 осіб) курсів. Щорічний моніторинг освітньо-професійної програми відбувся  за участі стейкхолдерів (практичних психологів закладів загальної середньої освіти м. Камʼянця-Подільського: НВК №13 Чепурняк Н.В., НВК №3 Гордій Т.В., ДНЗ №19 Дорофєєвої К.І.; здобувачів освіти Кононученко Н., Тахтєєвої В., Олішевської Д. ).   Внесено ряд змін, що враховували пропозиції стейкхолдерів.  Контент вебсторінки кафедри на вебсайті університету систематично оновлюється (відповідальна Савицька О.В.), оперативно висвітлюються новинні події кафедри (участь студентів у конкурсах, проведення конференцій, зустрічей зі стейкхолдерами, профорієнтаційні зустрічі, проходження стажування, тренінгів, вихід монографій і навчальної літератури за авторством викладачів тощо). Інформуванню потенційних вступників і студентів сприяє розміщення профорієнтаційних матеріалів, контенту з детальним описом професії практичного психолога, силабусів навчальних курсів,  вибіркових дисциплін, навчальної літератури. Систематично оновлюється контент розділу Навчальна діяльність і Практика. Подано матеріали до виконання курсових робіт (тематика і методичні рекомендації). Висвітлено тематику і результати наукової роботи як викладачів, так і студентів. Науково-педагогічні працівники кафедри застосовують в освітньому процесі інноваційні технології та методи навчання (дистанційні, інтерактивні, тренінгові, діалогові, професійно-ділові, ігрові технології). Під час практичних занять використовувалися такі методи навчання, як аналіз помилок, кейсів і казусів; аудіовізуальний метод навчання; ділова (рольова) гра, метод проєктів; проблемний метод;  інтерактивна робота в малих групах; індивідуальні та групові тренінги (Дуткевич Т.В., Савицька О.В.); метод презентацій,   диспутів та дискусій, перегляд та аналіз відеороликів відповідної тематики, методи дистанційного навчання – виконання он-лайн тестів та написання есе на платформі MOODLE (Панчук Н.П., Дорофей С.В.),  робота з метафорично-асоціативними психологічними картами (Столяренко О.Б.). На навчальних заняттях активно використовується мультимедійне обладнання. На платформі MOODLE застосовуються інноваційні форми контролю знань студентів ‒ такі, як  тести з творчим завданням, поточне оцінювання виконання практичних завдань; оцінка виконання творчих завдань (ессе, презентація); підсумковий модульний контроль; тестовий онлайн контроль; підсумковий  тестовий онлайн контроль.  Підсумковий контроль (екзамени) здійснено у формах письмового тестування (на платформі MOODLE)  і усного екзамену через Google Meet. Здійснено видання низки публікацій: навчально-методичних праць – 5; розділів у  колективних монографіях – 3;  у виданнях, що індексуються у Web of Science (Дорофей С.В.) – 1, у міжнародних наукометричних базах, інших закордонних виданнях – 3, у фахових виданнях – 4,  у інших виданнях – 13, тез ‒ 43. Старший викладач Дорофей С.В. отримала  сертифікат міжнародного зразка  з іноземної мови (англійської) рівня В2.  У 5 проблемних групах по  кафедрі працювало 39 студентів. Під керівництвом викладачів студентами виконано 35 публікацій. 33 студенти взяли участь у 12 науково-практичних конференціях і круглих столах. Викладачі систематично працюють над підвищенням свого професійного рівня, беруть участь у наукових, науково-методичних семінарах, круглих столах, тренінгах, майстер-класах тощо. Савицька О.В. взяла участь в  онлайн-семінарах «Акредитація ОНП як інструмент забезпечення якості підготовки докторів філософії» та «Творча діяльність академічних співробітників та докторантів – якість і перспектива», «Чесно про (не)чесність: формування академічної культури сучасного студента», «Епоха діджіталізації, використання технологій в освіті, технології та плагіат, «Акредитація освітніх програм як чинник забезпечення якості вищої освіти», «Особливості провадження наукової діяльності університетів у сучасних реаліях», у 1-ій та 2-ій сесії онлайн-навчання з інфомедійної грамотності для викладачів ЗВО. Панчук  Н.П. Взяла участь у  круглому столі «Оновлення та стандартизація методичної бази системи Малої академії наук України», методологічному семінарі “Актуальні проблеми психологічної протидії негативним інформаційним впливам на особистість в умовах сучасних викликів”, у межах проєкту Університету імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку «Зміни педагогічних факультетів та університетів у ХХІ столітті».  Дорофей С.В. взяла участь  в онлайн-форумі «Інновації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі: світогляд та практичні кейси»,  круглому столі   в онлайн-форматі «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами», форум-тренінзі «Цифрові трансформації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі»,  всеукраїнському круглому столі «Педагогіка вищої школи: актуалізація, інновація, організація».    У межах діяльності навчально-наукової лабораторії педагогіки і психології вищої школи (завідувач Савицька О.В.) в УкрІНТЕІ зареєстровано колективну  науково-дослідну тему кафедри «Психологічне забезпечення інноваційних процесів у вищій освіті» (Державний реєстраційний номер 0120U101142). Термін виконання лютий 2020  – грудень 2024 рр. Кафедра виступила організатором Всеукраїнської студентської  науково-практичної конференції «Практична  психологія: сучасні реалії та перспективи» (15 квітня 2021 року, м. Кам’янець-Подільський), за результатами якої видано збірник наукових праць  здобувачів вищої освіти та  співорганізатором XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень»,   15-16 квітня 2021 року на базі Національного авіаційного університету України. Всі члени кафедри беруть участь у професійних об’єднаннях, громадських організаціях.

2021-2022 н.р. На кафедрі психології освіти працює 6 викладачів. В освітньому процесі використовуються дистанційні, інтерактивні, тренінгові, діалогові, професійно-ділові, ігрові технології; сучасні методи навчання ‒ такі, як: аналіз помилок, кейсів і казусів; ділова (рольова) гра, метод аналізу і діагностики ситуації; метод проєктів; проблемний (проблемно-пошуковий) метод; публічний виступ; робота в малих групах; тренінги індивідуальні та групові (як окремих, так і комплексних навичок). В умовах дистанційного навчання використовуються метод презентацій,  перегляд та аналіз відеороликів відповідної тематики, виконання он-лайн тестів та написання есе на платформі MOODLE,  проведення он-лайн опитувань за допомогою ресурсів Mentimeter, організації групової роботи за допомогою Jamboard.  Розроблено мультимедійні презентаціі для супроводу лекційних занять (психологія праці, тренінг soft skills, психологія). Кафедра відповідала за проведення практик здобувачів освіти спеціальності 053 Психологія ОПП Практична психологія, а також взяла участь у керівництві практиками здобувачів освіти спеціальностей університету (навчальна психолого-педагогічна практика; виробнича педагогічна практика (у закладах освіти, у закладах початкової освіти, у закладах дошкільної освіти, виробнича педагогічна (асистентська) практика). Проводиться систематична робота над дотриманням вимог академічної доброчесності Студенти ОПП «Практична психологія» відвідали круглі столи, тренінг, лекцію   «Відповідальність учасників освітнього процесу за дотримання академічної доброчесності», взяли участь у флешмобі та у конкурсі малюнка «Академічна доброчесність очима студентів». Щорічне обговорення ОПП відбулось на вебсайті кафедри у формі анкетування. Було отримано 22 відгуки. У ньому взяли участь: завідувач закладу дошкільної освіти (1 особа), практичний психолог/психолог  закладу середньої освіти (1 особа), практичний психолог/психолог  закладу дошкільної освіти (3 осіб), психолог у відділенні гострого мозкового інсульту (1 особа), науково-педагогічний працівник іншого закладу вищої освіти (1 особа); старший науковий співробітник Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1 особа), працівниця кол-центру, випускниця факультету 2017 р. (1 особа), здобувачі вищої освіти К-ПНУ ( 10 осіб), викладачі кафедри (4 особи). Висловлені пропозицій проаналізовано і враховано при організаційї практичної підготовки, визначенні змісту робочих програм, формуванні каталогу освітніх компонентів за вибором здобувачів освіти. Відбулись заходи академічної мобільності, а саме: проведено заняття з молодими викладачами у рамках Проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ» (Дуткевич Т.В.), участь у роботі науково-методичного семінару “Інноваційні технології в роботі практичного психолога” (Столяренко О.Б., Куриця А.І.), що відбувся  на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дунаєвецької міської ради; укладання угоди про співпрацю з Хмельницьким національним університетом та трьох угод про наукове консультування (з комунальним некомерційним підприємством “Кельменецька багатопрофільна лікарня” Кельменецької селищної ради Дністровського району Чернівецької області, комунальною установою Дунаєвецької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», ТОВ «НВО «КАММЕД», м. Кам’янець-Подільський). Кафедра виступила співорганізатором ХІІ Всеукраїнських психолого-педагогічніих читань, присвячених пам’яті доктора педагогічних наук, професора Б.О.Федоришина  «Профорієнтація: стан і перспективи розвитку» разом з відділом психології праці, інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Національної академії педагогічних наук України.  За наслідками виконання індивідуальних науково-дослідних тем здіснейно 58 публікацій (43,7 а.а.). З них ‒ 1 монографія і 3 розділи у колективних монографіях,   3 навчально-методичні праці, 1 у виданнях, зареєстрованих у  Web of Science Core Collection, 9  у наукових фахових виданнях України. Отримано пʼять свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір (Дуткевич Т.В.). У 6 проблемних групах по  кафедрі працювало 38 здобувачів освіти. Під керівництвом викладачів студентами виконано 16 публікацій, 30 студентів взяли участь у 9 науково-практичних конференціях і круглих столах різних рівнів. Науково-дослідна робота учениці ‒ членкині Національного центру “Мала академія наук України”  Полуботкіної Ренати  посіла призове (друге) місце за наслідками II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту (керівник –  Дуткевич Т.В.).    Викладачі працюють над підвищенням свого професійного рівня задля забезпечення відповідності ліцензійним умовам та з урахуванням запитів воєнного стану. Зокрема, взяли участь:

  • у вебінарах «Літня академія Elsevier», «Вебінари від Clarivate» (Панчук Н.П.), «Особливості організації роботи з постраждалими від сексуального насильства», «Робота з постраждалими у дні війни за допомою МАК»,  «Як сім’ям пережити війну та не зруйнувати стосунки», “Як відволікти дитину в умовах війни?” (Дорофей С.В.);
  • онлайн-семінарах “Методи роботи з травмуючими спогадами або уявленнями про майбутнє”, “Патопсихологічна допомога” (Дорофей С.В.);
  • в онлайн-тренінгах “Кризова психологічна допомога в умовах війни” (Дорофей С.В.), «Онлайн-інструменти для ефективної взаємодії учасників освітнього процесу» (Дуткевич Т.В., Савицька О.В., Панчук Н.П., Столяренко О.Б.);
  • в отриманні інформальної освіти : онлайн-курс Prometheus «Наукова комунікація в цифрову епоху» (Панчук Н.П.), онлайн-навчання у фаховій школі Коло сім’ї: Центр здоров’я та розвитку на тему «Роль освітян у системі турботи про психічне здоров’я дітей і молоді», онлайн-навчання Академії цифрового розвитку «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової перед вищої освіти» (Савицька О.В.).

Всі члени кафедри беруть участь у професійних об’єднаннях, громадських організаціях.